Nu se vede bine firma Ta de la distanță?

Ai o firmă serioasă și nu se vede bine de la distanță?

E greu de observat? Sau sunt multe alte firme, clădiri care distrag atenția de la Compania Ta?

În multe cazuri o reclamă luminoasă ar putea fi o soluție bună.

Dar poate cauți un alt tip de reclamă profesională

Pune la intrarea Companiei Tale un steag publicitar.

Pentru că un steag publicitar:

  • atrage privirea trecătorilor
  • se vede bine de la distanță
  • are un impact profesional (nu oricine folosește steag publicitar)

 

Este recomandat firmelor precum:

  • sedii de firme
  • dealer auto
  • service auto
  • benzinării
  • fabrici, producători
  • companii internaționale
  • etc etc

Un steag (sau mai multe) este ideal pentru semnalizarea locației a unei firme.

De ce este o alegere așa de bună un steag publicitar?

 

Atrage privirile

În publicitate steagurile sunt o bună alternativă față de alte elemente de publicitate statice. Steagurile, prin mișcările lor aleatorii, atrag privirile trecătorilor.

Datorită mișcărilor, atenția trecătorilor este distrasă de la focusul inițial, atât timp cât privirea este îndreptată spre brandul/mesajul tău, privitorul nu se uită în altă parte (de exemplu la concurență, dacă este în imediata vecinătate).

Dacă steagul este pus la o înălțime sufucient de mare atunci poți să obții ca oamenii să observe și să recunoască Compania Ta de la distanță.

 

Low-cost marketing

După investiția inițială, costul investiției raportat la numărul de trecători, adică costul per vizualizare devine infim.

De dragul exemplului: dacă în medie per oră avem 500 de trecători, timp de un an de zile la un cost de aprox 300€/un sistem profesional de catarg + steagul publicitar cu print inclus, ne reiese un cost de 0.00006 eur/vizualizare. (300€ impărțit la 500 trecători/oră x 365 zile x 24 ore/zi ). 

 

Are un impact profesional

De mii de ani steagurile au fost folosite pentru a reprezenta diferite informații importante precum țara, județul, orașul, business-ul, un lider sau o organizație. Steagurile au devenit de-a lungul timpului o formă de respect și mândrie pentru cei ce îi reprezintă.

Astfel, steagurile aduc un plus de valoare vizibilității brandului sau a produsului.

 

Ce probleme pot să apară?

Dacă te găndești să folosești un steag pentru promovarea Companiei Tale atunci trebuie să asiguri următoarele:

  • să fie la o înălțime suficient de mare, ca să fie vizibil la distanță (de obicei se pune la 6m și până la 12m)
  • materialul stâlpului să nu conducă curentul electric
  • să fie de lungă durată, să reziste la apă, rugină, soare, vânt puternic
  • să fie ușor manevrabil, dacă de exemplu trebuie schimbat steagul
  • să nu necesite întreținere specială
  • și bineînțeles să arată bine, că vorbă totuși de imaginea firmei

 

Soluția profesională?

Da. Dacă vrei o soluție profi pentru steaguri atunci nu este de ajuns un simplu suport de steag pe un stâlp din lemn sau metal…

E nevoie de un catarg care oferă stabilitate și siguranță!

Este nevoie de un catarg care are următoarele proprietăți:

  • material catarg: fibră de sticlă
  • protecție UV: rezistent
  • flexibilitate: stâlpii din fibră de sticlă sunt flexibili chiar în cazul unor deformări cauzate de vânt puternic ele revin la poziția perfect verticală inițială
  • durabilitate: fibra de sticlă nu se corodează și nu ruginește, ceea ce elimină complet necesitatea revopsirii lor. Întreținerea lor se rezumă numai la o eventuală curățare a depunerii de praf.
  • sunt simple și ușoare (greutate: 6m – 11kg, 7m – 14kg, 8m – 16kg, 9m – 20kg, 10m – 37kg, 12m – 43kg)
  • rezistă și actelor de vandalism
  • armătura: elementele metalice de fixare sunt galvanizate (protecție împotriva ruginei)

Cum să alegeți catargul potrivit companiei voastre?


Află mai multe